ماهینی تنها تمرین کرد، انصاری در تیم ذخیره ها

به گزارش مجله آزمون اول، آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با سپیدرود بدون ماهینی و در حالی که انصاری در تیم ذخیره ها قرار گرفته بود، برگزار گردید.

ماهینی تنها تمرین کرد، انصاری در تیم ذخیره ها

به گزارش خبرنگاران ، آخرین تمرین پیش از بازی با سپیدرود را شاگردان برانکو صبح امروز (شنبه) در استادیوم شهید کاظمی انجام دادند و مهم ترین اتفاق تمرین هم این بود که مدافع مصدوم پرسپولیس جدا از هم تیمی هایش تمرین کرد. سوت آغاز تمرین را آقای سرمربی سر ساعت 10 صبح به صدا درآورد و در همان ابتدا، بازیکنان زیر نظر مارکو استیلینوویچ در دو گروه به گرم کردن بدن هایشان پرداختند. پس از آن، بازیکنان در دو گروه زیر نظر برانکو ایوانکوویچ فوتبال هدفمند را انجام دادند که انصاری در تیم ذخیره ها بازی می کرد و همزمان، دروازه بان ها با ایگور پانادیچ تمرین می کردند.

در ادامه، تمرینات بدنی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت و آنها دوباره در اختیار مارکو بودند. پاسکاری های تکصرب و دوضرب و همچنین شوتزنی به سمت دروازه ار فاصله های مختلف آیتم بعدی این تمرین بود و در ادامه، شاگردان برانکو به ضربات آغاز مجدد از جمله کرنر زدن روی آوردند که این بخش پایانی تمرین بود و وظیفه کرنر زدن و سانتر کردن به عهده رسن، عالیشاه و نورالهی. حسین ماهینی و محسن ربیع خواه تمرین اختصاصی در سالن را طبق برنامه مارکو انجام دادند.

2 - 180

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 57

به "ماهینی تنها تمرین کرد، انصاری در تیم ذخیره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی تنها تمرین کرد، انصاری در تیم ذخیره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید