لایحه رسمی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رسید

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه پرسپولیس لایحه رسمی خود را درباره اتفاقات بازی با سپاهان به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

لایحه رسمی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه، پس از تکمیل مدارک و اسناد، استفاده از مطالب رسانه ها و اظهارات اجرا شده و پس از جمع بندی تصاویر و ویدیوهای موجود، لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط به بازی با سپاهان از هفته بیست ودوم لیگ برتر (خلیج فارس)، برای آنالیز به دفتر شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

با توجه به تصمیم اتخاذ شده در بخش مدیریتی، باشگاه پرسپولیس و همچنین لزوم حاکم شدن آرامش بر فضای فوتبال و جامعه، امکان آنالیز مسائل رقم خورده توسط مراجع ذیصلاح در فضایی با تنش ها و حساسیت های کمتر و در نهایت با توجه به در پیش بودن دربی عظیم فوتبال ایران و لزوم تمرکز اعضای تیم بر روی این مسابقه، از پرداختن به بازی گذشته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پرهیز خواهد نمود.

باشگاه پرسپولیس مدارک مورد نظر و مستندات خود را ارائه نموده و از این به بعد کار را به تصمیم گیرندگان امر در فدراسیون فوتبال می سپاریم و به عدالت ورزی و عدالت محوری بخش های حقوقی در فدراسیون فوتبال با نگاهی پر از امید می نگریم.

همچنین با قدردانی و تشکر از حمایت های بی بدیل طرفداران پرسپولیس، تقاضا داریم که در روزهای پیش رو، بیش از پیش تک تک اعضای تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان را زیر چتر حمایت و پشتیبانی خود بگیرند.

بی تردید انرژی و انگیزه ای که طرفداران به اعضای تیم و باشگاه می دهند و قوت قلبی که مدیران، بازیکنان و مربیان از حمایت طرفداران دریافت می نمایند بهترین راه ترمیم زخم های پرسپولیس است و ابزار قدرتمندی که سرخپوسان ایران، در روزهای غیبت طرفداران در استادیوم ها به آن احتیاج دارند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25078

به "لایحه رسمی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه رسمی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید