قدوس با پسر وه آ همبازی می گردد؟

به گزارش مجله آزمون اول، قدوس با پسر وه آ همبازی می گردد؟ امی ین که در خط حمله مشکلاتی دارد به دنبال تقویت تیمش در پنجره زمستانی است. از نگاه رسانه ها جدی ترین گزینه این باشگاه تیموتی وه آ، مهاجم جوان پاری سن ژرمن است. تیموتی 18 ساله پسر ژرژ وه آ، مهاجم لیبریایی سابق پاریس و میلان و برنده توپ طلا است که برای تیم ملی آمریکا بازی می نماید.

قدوس با پسر وه آ همبازی می گردد؟

امی ین که در خط حمله موسی کوناته را از دست داده، گزینه های محدودی در خط حمله در اختیار دارد. وه آ سه بار برای پاریس بازی نموده و دو گل زده، ولی فرصت بازی کمی دارد و ترجیح می دهد بختش را در تیم دیگری امتحان کند. استراسبورگ و چند تیم اروپایی هم خواستار تیموتی هستند، ولی او تمایل دارد در فرانسه به فوتبالش ادامه دهد.

امی ین در 16 بازی تنها 14 گل زده و در رده نوزدهم (ماقبل آخر) لیگ فرانسه واقع شده است. سامان قدوس و موسی کوناته با سه گل زده بهترین گلزنان امی ین هستند. مهاجم تیم ملی آغاز خیلی خوبی در لیگ فرانسه داشت، ولی در بازی های اخیر نتوانسته گلی برای تیمش بزند. او در شکست دو بر صفر سه شنبه شب مقابل موناکو هم بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به زمین رفت. امی ین در سه بازی اخیر مقابل مارسی، نیم و موناکو شکست خورده و تنها توانسته یک گل بزند. -

در این شرایط بازی شنبه امی ین در خانه گنگان، تیم آخر جدول حساسیت زیادی دارد و یک بازی شش امتیازی محسوب می گردد. امی ین 13 امتیاز و گنگان 8 امتیاز دارد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 334

به "قدوس با پسر وه آ همبازی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس با پسر وه آ همبازی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید