فوتبال دنیا، گواردیولا دوباره روبان زرد را زد و دلیلش را شرح داد

به گزارش مجله آزمون اول، فوتبال دنیا - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی دلیل استفاده دوباره از روبان زردی که قبلاً برایش دردسرساز شده بود را شرح داد.

فوتبال دنیا، گواردیولا دوباره روبان زرد را زد و دلیلش را شرح داد

به گزارش خبرنگاران، کنفرانس خبری پیش از دربی شهر منچستر، فرصت خوبی شد تا پپ گواردیولا دوباره درباره روبان زردی که روی لباس خود می چسباند، شرح دهد. اینکه این روبان یک نشان سیاسی بود و در حمایت از زندانیان سیاسی دستیگر شده به خاطر شرکت در کمپین های استقلال طلبی ایالت کاتالونیا، برای خیلی ها معین بود، اما گواردیولا هرگز صریحاً عقایدش را درباره این موضوع به شیوه ای که شب گذشته (شنبه) در کنفرانس ابراز کرد، بروز نداده بود.

گواردیولا که هشت ماه پیش به خاطر استفاده از این روبان حتی جریمه و توبیخ هم شده بود، شب گذشته دوباره با این روبان مقابل اصحاب رسانه ظاهر شد و درباره اش گفت: به من اجازه نمی دهند که در طول مسابقات از این روبان استفاده کنم و این را می دانم. چیزی که مرا ناراحت می نماید این است که هنوز عده ای از مردم بعد از یکسال هنوز در زندان هستند و به چیزی متهم هستند که انجامش نداده اند. اگر آنها مستحق بودن در زندان هستند، من هم می توانستم زندانی باشم. یکسری افراد ناعادلانه به زندان افتاده اند و الان یک سال است که آنجا حبس هستند. آنها افرادی سیاسی نیستند و تنها جرم شان ابراز عقیده شان بوده است. به همین دلیل من با این روبان به آنها یاری می کنم. دهن کجی گواردیولا به انگلیسی ها بعد از جریمه کردنش به خاطر روبان زرد!

گواردیولا ادامه داد: بعدها اتحادیه فوتبال مرا به خاطر استفاده از آن روبان مجازات کرد و من هم آن را پذیرفتم، اما من می توانم در کنفرانس خبری از این روبان استفاده کنم و به همین دلیل هم آن را می زنم. من دوست دارم که اگر روزی چنین اتفاقی برای من هم رخ داد و ناعادلانه به زندان افتادم هم بقیه به من یاری نمایند. من همیشه این روبان را می زنم، مگر اینکه فراموش کنم یا آن را جا بگذارم.

دربی شهر منچستر امشب از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم اتحاد برگزار می گردد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 221

به "فوتبال دنیا، گواردیولا دوباره روبان زرد را زد و دلیلش را شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، گواردیولا دوباره روبان زرد را زد و دلیلش را شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید