فارس من، تخفیف دانشجویی بلیت قطار و اتوبوس توسط صندوق رفاه پی گیری می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، معاون وزیر علوم در پاسخ به درخواست دانشجویان برای تخفیف بلیت اتوبوس بین شهری، گفت: قیمت بلیت هواپیما طوری است که شاید بسیاری از دانشجوها نتوانند آن را تامین نمایند اما در حوزه راه آهن و حمل و نقل زمینی از صندوق رفاه خواسته ایم موضوع را پی گیری کند.

فارس من، تخفیف دانشجویی بلیت قطار و اتوبوس توسط صندوق رفاه پی گیری می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند که قیمت بلیط اتوبوس های برون شهری برای دانشجویان خوابگاهی با تخفیف به فروش برسد.

این کاربران نوشته اند: دانشجویان زیادی در شهر غیر بومی خود مشغول تحصیل هستند و مجبورند هرچند وقت یکبار به محل زندگی و خانواده خود برگردند. اما تامین هزینه بلیط وسایل حمل و نقل برای درصد زیادی از دانشجویان با سختی انجام می گیرد و همین عامل باعث می گردد عده ای از آن ها نتوانند به خانواده خود سر بزنند و این اتفاق باعث معضلات مختلف و زیادی شده است که به راحتی قابل آنالیز و اثبات است. با توجه به اینکه تعداد این دانشجویان زیاد است خوب است که نهادهای مرتبط درصد تخفیف مشخصی برای دانشجویان خوابگاهی درنظر بگیرند که خود این موضوع هم برطرف احتیاج صنفی دانشجویان و هم از نظر فرهنگی قابل تقدیر است.

خبرنگار فارس این موضوع را از مجتبی صدیقی معاون امور دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری نموده است.

تخفیف بلیت را برای هواپیما نه ولی برای حمل ونقل جاده ای پیگیری می کنیم

مجتبی صدیقی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهار داشت : در سطح دانشگاه ها صحبت هایی در این باره مطرح شده که دانشجوها به طور مستقیم در دانشگا ه این درخواست را مطرح و پیگیری نموده اند؛ البته این پیشنهاد به ما هم رسیده است.

وی گفت: این پیشنهاد را به مسؤولان صندوق رفاه دانشجویان ارجاع داده ایم و خواستیم که با ناوگان حمل و نقل بین جاده ای صحبت نموده و نتیجه را در حوزه راه آهن و حمل و نقل زمینی اعلام نمایند.

معاون امور دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: در گذشته تخفیفی برای نرخ بلیت هواپیما داشتیم که حذف شد، البته قیمت بلیت هواپیمایی طوری است که شاید بسیاری از دانشجوها نتوانند آن را تامین نمایند.

انتهای پیغام/

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1822

به "فارس من، تخفیف دانشجویی بلیت قطار و اتوبوس توسط صندوق رفاه پی گیری می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "فارس من، تخفیف دانشجویی بلیت قطار و اتوبوس توسط صندوق رفاه پی گیری می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تخفیف دانشجویی بلیت قطار و اتوبوس توسط صندوق رفاه پی گیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید