عرب: بیرانوند پیشنهادهایی دارد اما می خواهیم او را حفظ کنیم، علیپور و نوراللهی در تمرینات حاضر می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که موضوع انتقال مهاجم سرخپوشان به فوتبال اروپا منتفی شده است.

عرب: بیرانوند پیشنهادهایی دارد اما می خواهیم او را حفظ کنیم، علیپور و نوراللهی در تمرینات حاضر می شوند

به گزارش خبرنگاران، ایرج عرب در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه در آستانه آغاز فصل شرایط خوبی داشته باشیم اقدامات مختلفی را همزمان دنبال می کنیم. تأمین منابع اقتصادی برای برطرف نیازهای باشگاه و تیم و جذب سرمربی جدید بخشی از این کارها بود. در این مدت کوشش کردیم تا ترکیب تیم قهرمان تا حد امکان حفظ گردد. در همین ارتباط با پیشنهادهایی برای جذب علی علیپور روبه رو بودیم، ولی تصمیم نهایی این بود که مهاجم خوب مان را حفظ کنیم. پس از صحبتی که امروز (چهارشنبه) داشتیم موضوع انتقال منتفی شد.

وی ادامه داد: در خصوص احمد نوراللهی هم مسئله خاصی وجود ندارد. او و علیپور با توجه به اینکه تیم ملی را همراهی می کردند دیرتر به تیم ملحق می شوند و از بعدازظهر امروز خود را به سرمربی جدید معرفی می نمایند و در تمرینات حاضر می شوند.

مدیرعامل سرخپوشان درباره دروازه بان شماره یک ایران اضافه نمود: انتخاب ما حفظ علیرضا بیرانوند است، اما او پیشنهادهایی دارد. وکیل وی پیشنهادها را امروز به باشگاه ارائه کرد و بعد از آنالیز معلوم شد آنها قبلاً برای ایمیل عمومی باشگاه ارسال شده است. البته ما تمایل خود برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس را اعلام کردیم. در تعامل و همکاری هستیم و امیدواریم هر چه سریع تر با تعیین شدن تصمیم نهایی، آن را به اطلاع طرفداران و افکار عمومی برسانیم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1764

به "عرب: بیرانوند پیشنهادهایی دارد اما می خواهیم او را حفظ کنیم، علیپور و نوراللهی در تمرینات حاضر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: بیرانوند پیشنهادهایی دارد اما می خواهیم او را حفظ کنیم، علیپور و نوراللهی در تمرینات حاضر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید