شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

به گزارش مجله آزمون اول، فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی استان اطلاع داد.

شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ حسین دهکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر با بیان این مطلب که برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی واقع شده است از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت در استان اطلاع داد و اضافه نمود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با کوشش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب های شهرستان سیریک شناسایی و توقیف شد.

دهکی بیان نمود: در این عملیات یک فروند یدک کش خارجی توقیف و 283 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 322 میلیارد و 712 میلیون ریال نیز کشف شد.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان اعلام نمود: در این رابطه 12 نفر متهم خارجی تبعه کشور فیلیپین دستگیر و اقدامات قانونی به وسیله مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره مالی و اجتماعی جامعه اعلام نمود: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2687

به "شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرزهای آبی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرزهای آبی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید