ششمین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سامفا از 26 آذر ماه شروع می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، ثبت نام شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی سامفا از 26 آذر ماه شروع می گردد و تا 7 دی ماه 98 ادامه دارد.

ششمین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سامفا از 26 آذر ماه شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ششمین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی سامفا از روز سه شنبه 26 آذر ماه 98 شروع و در روز شنبه 7 دی ماه 98 خاتمه می پذیرد.

نام نویسی منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام نویسی به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، داوطلبان ضروری است با استفاده از کارت هایی بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ 1.200.000 یک میلیون و دویست هزار ریال به عنوان وجه نام نویسی اقدام و سپس نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری شماره سریال 12 رقمی اقدام نمایند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی سامفا - سامفای دانشگاهی منحصراً در سطح آکادمیک دانشگاهی و شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخش ها سنجیده خواهد شد.

گفتنی است؛ آزمون سامفا در صبح و بعدازظهر پنجشنبه 3 بهمن ماه سال 1398 شمسی برابر با 23 ژانویه سال 2020 میلادی و 27 جمادی الاول سال 1441 قمری همزمان با حوزه های داخل کشور در حوزه های امتحانی خارج کشور نیز به توضیح ذیل برگزار خواهد شد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4773

به "ششمین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سامفا از 26 آذر ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سامفا از 26 آذر ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید