شرکت های دانش بنیان حوزه ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع شناسایی می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - نخستین رویداد ملی طراحی و ساخت نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع شبکه پیشران طراحی و ساخت حسگرهای تشخیص سریع با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار می گردد.

شرکت های دانش بنیان حوزه ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع شناسایی می گردد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه پیشران طراحی و ساخت حسگرهای تشخیص سریع با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری کشور، نخستین رویداد ملی (مسابقه) طراحی و ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع را با هدف شناسایی و حمایت از گروه های فناور نو پا که در این زمینه فعالیت می نمایند و نمونه های آزمایشگاهی فراوری نموده اند، برگزار می نماید.

فناوری های تشخیص سریع شامل نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع بر پایه نوارهای کاغذی، نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع مستمر، نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع بر پایه سامانه های میکروفلوئیدیک و نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع غیرمتعارف از موضوعات اصلی مورد توجه در این رویداد است.

حوزه های مختلف این رویداد شامل حسگرهای پوشیدنی، حسگرهای تشخیص سریع غیر متعارف، طراحی و حسگرهای زیستی مستمر و حسگرهای تشخیص سریع برپایه سامانه های میکروفلوییدیک می گردد.

فعالان دانشگاهی، گروه های تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان که علاقه مند به شرکت در این رویداد ملی هستند، می توانند تا 13 اردیبهشت ماه امسال طرح های خود را به وسیله سایت رویداد ارسال نمایند و از جوایز نقدی و حمایت های رویداد بهره مند شوند.

علمی ** 1201 **1485

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1184

به "شرکت های دانش بنیان حوزه ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع شناسایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان حوزه ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع شناسایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید