روسیه 20 میلیارد دلار بدهی کشور های آفریقایی را بخشید

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهور روسیه گفت که با توجه به عدم توان اقتصادی کشور های آفریقایی مسکو 20 میلیارد دلار بدهی آن ها را بخشیده است.

روسیه 20 میلیارد دلار بدهی کشور های آفریقایی را بخشید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، طی سخنرانی در مجمع مالی روسیه- آفریقا در شهر سوشی گفت: مجموع بدهی کشور های آفریقایی که فدراسیون روسیه از بازپرداخت آن ها صرف نظر نموده است، بیش از 20 میلیارد دلار است.

وی تاکید نمود که مسکو همیشه از توسعه قاره آفریقا حمایت نموده است.

رئیس جمهور روسیه اضافه نمود: ما تجارت ترجیحی را برای کشور های آفریقایی ایجاد نموده ایم و با آن ها در قالب ساختار تجارت بین الملل همکاری می کنیم. به عنوان مثال این همکاری ها شامل یاری به برنامه جهانی غذا، سازمان بین المللی دفاع مدنی و سازمان بهداشت جهانی است.

کشور ما در بخشیده شدن بدهی کشور های آفریقایی حضور داشته است و تا الان حجم بدهی این کشور ها که بخشیده شده است، به بیش از 20 میلیارد دلار رسیده است.

پوتین گفت: برنامه فشرده ای برای نشست مالی کنونی ترتیب داده شده و ایده ها و پیشنهادات بخصوصی در حوزه های همکاری بین روسیه و آفریقا به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

نشست مالی روسیه- آفریقا امروز و فردا در شهر ساحلی سوشی با حضور نمایندگان کشور های آفریقایی و عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر در حال برگزاری است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3487

به "روسیه 20 میلیارد دلار بدهی کشور های آفریقایی را بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه 20 میلیارد دلار بدهی کشور های آفریقایی را بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید