روایت رادیو سلامت از فناوری های نانو خبرنگاران

به گزارش مجله آزمون اول، قدردانی وزیر بهداشت از مدیر رادیو سلامت و پخش برنامه عصر نو در قالب یک مجله عصرگاهی با موضوع سرگرمی و آموزش، 2 خبر از رادیو سلامت هستند.

روایت رادیو سلامت از فناوری های نانو خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نهضت باهنر مدیر گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت درباره برنامه عصر نو اعلام کرد: مسلماً هر برنامه ای بنا بر دغدغه هایی فراوری و روانه آنتن می گردد و برنامه عصر نو از این موضوع هم مستثنی نیست. این برنامه در قالب مجله رادیویی پخش می گردد و می توان گفت یک برنامه کمربندی عصرگاهی رادیو سلامت است که یک هفته از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت و یک هفته از گروه خانواده رادیو سلامت روانه آنتن می رود.

وی با اشاره به زمان پخش این برنامه گفت: برنامه عصر نو در قالب مجله سرگرمی و آموزشی است و ما به جنبه های تفریحی و سرگرمی آن هم فکر نموده ایم و با انتخاب زبان طنز به موارد آموزشی هم می پردازیم. این برنامه مفاهیم حوزه بهداشت و تندرستی را در قالب آیتم طنز آموزش می دهد به عنوان مثال به مواردی اعم از آموزش در حوزه سلامت نوجوانان، سلامت بچه ها، سلامت سالمندان، سلامت زنان باردار و ... می پردازیم.

باهنر در سرانجام مطرح نمود: همچنین بعضی از روز های هفته به معرفی فناوری های نانو و شرکت های دانش بنیان اختصاص دارد و کارآفرینان برتر در این حوزه هم معرفی می شوند. برنامه هر روز ساعت 17:30 تا 19 پخش می گردد. هفته ای که گروه ما مسئولیت برنامه را به عهده دارد به تهیه کنندگی سعید یوسفی بیله سوار و گویندگی زهرا عزیزی و امین ضیایی روانه آنتن رادیو سلامت می گردد.

قدردانی وزیر بهداشت از مدیر رادیو سلامت

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشکر از همکاران رادیو سلامت که در پوشش اخبار کووید 19 و مبارزه و پیشگیری از کرونا بسیار فعال عمل کردند، از صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت قدردانی کرد.

در بخشی از قدردانی وزیر بهداشت از مدیر رادیو سلامت آمده است: در این بحبوبه و در میان نقل ها و سخنان بسیار، رسانه ملی به عنوان بازوی قوی اطلاع رسانی به کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و به عبارت روشن تر به مدد سلامت مردمان آمد و سهم شما مدیر ارجمند و همکاران پر کوشش تان در این همکمک قابل بوده و هست.

به رسم قدرشناسی از کوشش های سرکار عالی و آن مجموعه کوششگر و خدوم برای اطلاع رسانی به هموطنان گرامی در راستای مدیریت و مقابله با همه گیری بیماری کووید 19 متشکرم. امید است در ادامه این راه پرنشیب و فراز همچنان میهن و ملت مرا کمکگر و همراه باشید.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23447

به "روایت رادیو سلامت از فناوری های نانو خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رادیو سلامت از فناوری های نانو خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید