راجرز با لسترسیتی 5 ساله تمدید کرد

به گزارش مجله آزمون اول، روباه ها قرارداد سرمربی ایرلندی خود را برای مدتی طولانی تمدید کردند تا پاداش عملکرد خوب او در فصل جاری را داده باشند.

راجرز با لسترسیتی 5 ساله تمدید کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه لسترسیتی اعلام نمود که قرارداد سرمربی این تیم، برندان راجرز را تا ماه ژوئن سال 2025 تمدید کرده است.

راجرز ماه فوریه امسال هدایت روباه ها را برعهده گرفت و از زمان روی کار آمدن او این تیم از 26 بازی اش در لیگ برتر انگلیس، 17 پیروزی کسب کرده است. فرایند خوب روباه ها در فصل جاری هم ادامه داشته است و تیم تحت هدایت راجرز ضمن تکرار رکوردی 56 ساله برای کسب هفت پیروزی متوالی در لیگ، اکنون به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول صدرنشین در رده دوم جدول قرار گرفته است.

راجرز که تا یک هفته پیش از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی اونای امری در آرسنال یاد می شد، پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه لسترسیتی گفت: زمانی که تصمیم گرفتم به لسترسیتی بیایم، هیجان زیادی داشتم چون می دانستم که این باشگاه چه مدیریتی دارد و اینکه می دانستم چگونه می توانم تجربیاتم را در اختیار تیم قرار دهم. من با هدف اضافه کردن چیزی متفاوت به لسترسیتی و ساختن یک تیم برای آینده به این باشگاه آمده ام.

لسترسیتی روز یکشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس میهمان استون ویلا خواهد بود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4518

به "راجرز با لسترسیتی 5 ساله تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز با لسترسیتی 5 ساله تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید