دومین پیروزی تیم هندبال ایران برابر عراق

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت چهارجانبه هندبال اصفهان با حضور چهار تیم، هندبال مردان بزرگسال، هندبال جوانان، باشگاه فولاد و تیم ملی عراق در این شهر پیگیری و شنبه شب با برگزاری دومین دیدار بین تیم ایران و عراق به کار خود انتها داد.

دومین پیروزی تیم هندبال ایران برابر عراق

تیم ملی بزرگسالان کشورمان شنبه شب در دومین بازی خود مقابل تیم ملی عراق به فزونی رسید. شاگردان علیرضا حبیبی پیروز شدند با نتیجه 31 بر 20 این تیم را از پیش رو بردارند. پیش از این نیز تیم ایران در عصر پنجشنبه چهارم مهرماه، با نتیجه 32 بر 22 پیروز به شکست تیم عراق شده بود. پیش از آن نیز، ملی پوشان بزرگسال کشورمان یک پیروزی برابر تیم جوانان در این تورنمنت برای خود ثبت نموده بودند.

تورنمنت چهارجانبه هندبال اصفهان از برنامه های تدارکاتی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 بود. قرار است این تیم بعد از چند روز استراحت نیمه مهرماه راهی قطر گردد تا ضمن برپایی اردوی تمرینی در چند بازی تدارکاتی حضور یابد.

رقابت های هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا، از 25 مهرماه تا پنجم آبان ماه در دوحه قطر برگزار می گردد که تیم ایران در گروه دوم با تیم های بحرین، کویت و کره جنوبی هم گروه است. تنها تیم اول قاره آسیا جواز حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 را دریافت می نماید و تیم دوم می تواند مجوز شرکت در مسابقات انتخابی قاره ای را دریافت کند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3101

به "دومین پیروزی تیم هندبال ایران برابر عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی تیم هندبال ایران برابر عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید