دریس: سالاری برادر بزرگ تر من است، دیر شروع شدن لیگ به سود ما تمام شد

به گزارش مجله آزمون اول، محمد دریس، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد که این تیم از دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر سود برده است.

دریس: سالاری برادر بزرگ تر من است، دیر شروع شدن لیگ به سود ما تمام شد

محمد دریس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط صنعت نفت و تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان این تیم ایجاد شده است، گفت: ما کمی دیر استارت زدیم، ولی نکته مهم این بود که اسکوچیچ با شرایط فوتبال ایران آشناست و خیلی زود توانست بازیکنان موردنظرش را جذب کند. از طرفی دیر شروع شدن بازی های لیگ برتر هم تا حدودی به سود ما شد، چون این فرصت را داشتیم که تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را به صورت کامل پشت سر بگذاریم و چند بازی محبت آمیز خوب هم انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی با بیان اینکه اسکوچیچ مربی باتجربه و کاربلدی است، خاطر نشان کرد: فصل گذشته یک مربی خوب مثل سرجیو داشتیم و امسال هم مربی خوبی مثل اسکوچیچ هدایت تیم را بر عهده دارد. دراگان کارنامه خوبی در فوتبال ایران دارد و حتی دو سال پیش خونه به خونه را به فینال جام حذفی رساند. ما تیم خوبی داریم و هدف مان این است که خیلی بهتر از پارسال نتیجه بگیریم. در فصل گذشته نتایج خوب ما خیلی دیر شروع شد، ولی این بار تلاش می کنیم تا از ابتدای لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته باشم.

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت درباره رقابتی که در فصل جدید با ناصر سالاری خواهد داشت، شرح داد: راضیم که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم و امسال هم در این تیم پرطرفدار هستم. من و سالاری با هم رقابت سالمی داریم. سالاری مثل برادر بزرگ تر من است و مهم نیست چه کسی بازی کند. مهمترین مسئله این است که صنعت نفت نتیجه بگیرد تا هواداران راضی شوند. ما مثل هر سال نیاز به حمایت آنها داریم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2093

به "دریس: سالاری برادر بزرگ تر من است، دیر شروع شدن لیگ به سود ما تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریس: سالاری برادر بزرگ تر من است، دیر شروع شدن لیگ به سود ما تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید