خبرنگاران ورزشکاران با قهرمانی در میادین ورزشی امید را به مردم هدیه می دهند

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران گفت: ورزشکاران ایران اسلامی با حضور در میادین مختلف ورزشی و کسب مقام های قهرمانی امید را به مردم هدیه می دهند.

خبرنگاران ورزشکاران با قهرمانی در میادین ورزشی امید را به مردم هدیه می دهند

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه درآئین افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان پاکدشت که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد، گفت: ورزش از صندلی مهمی در جامعه برخوردار است و حضور استعدادهای ورزشی کشور در میادین مختلف قهرمانی بین المللی نشان از اهمیت ورزش دارد.

وی توضیح داد: امروز ورزشکاران ایران اسلامی با پیروزی در میادین مختلف ورزشی، با وجود بعضی از کمبودها و مسائل کشور، امید به آینده را به مردم هدیه می نمایند.

استاندار تهران با تقدیر از کوشش وزیر ورزش و جوانان درسرکشی مداوم به مناطق مختلف استان تهران گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی از جمله استادیوم 5 هزار نفری پاکدشت از طرح های اولویت دار است.

وی ادامه داد: با دستور مساعد وزیر ورزش و جوانان و از محل اعتبارات ملی، 40 میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم 5 هزار نفری پاکدشت اختصاص پیدا کرد.

محسنی بندپی اضافه کرد: به منظور حمایت از این پروژه، استانداری تهران نیز 40 میلیارد برای این پروژه در نظر می گیرد تا در مجموع با اعتبار 80 میلیارد ریال، پروژه استادیوم 5 هزار نفری پاکدشت تکمیل گردد.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

تهرام/7254/ 6003

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1611

به "خبرنگاران ورزشکاران با قهرمانی در میادین ورزشی امید را به مردم هدیه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران با قهرمانی در میادین ورزشی امید را به مردم هدیه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید