خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: مجریان انتخابات این استان بی طرفانه به وظیفه خود عمل کردند

به گزارش مجله آزمون اول، مشهد-خبرنگاران- استاندار خراسان رضوی گفت: به عنوان مجری انتخابات وظیفه داشتیم بی طرف باشیم و مطابق قانون در این راستا حرکت کردیم.

خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: مجریان انتخابات این استان بی طرفانه به وظیفه خود عمل کردند

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی اضافه نمود: دستگاه های اجرایی و نظارتی همدلی و همکاری خوبی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری داشتند.

همچنین رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی در این جلسه گفت: تا مرحله اخذ رای هیچ گزارشی از تخلف فرمانداران در حوزه اجرای فرآیند انتخابات گزارش نشده است.

حسن جعفری اضافه نمود: تا به امروز کمترین تنش و درگیری در پنج حوزه انتخابیه ای که نتایج شمارش آرا در آنها به صورت رسمی اعلام شده نداشته ایم.

وی افزود: از لحظه شروع فرآیند انتخابات، میزان مصرف تعرفه ها به صورت برخط رصد می شد و تا لحظه آخر رای گیری هیچ کمبودی ایجاد نشد.

حوزه مشهد شامل بخش مرکزی این شهرستان و شهرستان کلات با پنج نماینده، حوزه نیشابور شامل شهرستان های فیروزه و نیشابور با 2 نماینده، حوزه انتخاباتی سبزوار شامل شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و سبزوار با 2 نماینده، حوزه انتخاباتی درگز منحصر به همین شهرستان با یک نماینده، حوزه قوچان شامل شهرستان های فاروج و قوچان با یک نماینده، حوزه فریمان شامل شهرستان های سرخس و فریمان و بخش های احمدآباد و رضویه شهرستان مشهد با یک نماینده، حوزه کاشمر شامل شهرستان های بردسکن، خلیل آباد و کاشمر با یک نماینده، حوزه تربت حیدریه شامل شهرستان های زاوه، مه ولات و تربت حیدریه با یک نماینده، حوزه انتخاباتی گناباد شامل شهرستان های بجستان و گناباد با یک نماینده، حوزه خواف شامل شهرستان های رشتخوار و خواف با یک نماینده، حوزه تربت جام شامل شهرستان های تایباد، باخرز، صالح آباد و تربت جام با یک نماینده و حوزه انتخاباتی چناران شامل شهرستان های بینالود (طرقبه -شاندیر) و چناران با یک نماینده در مجلس شورای اسلامی 12 حوزه انتخاباتی خراسان رضوی را تشکیل می دهند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6855

به "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: مجریان انتخابات این استان بی طرفانه به وظیفه خود عمل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: مجریان انتخابات این استان بی طرفانه به وظیفه خود عمل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید