خبرنگاران ارتش عراق حمله داعش در الانبار را دفع کرد

به گزارش مجله آزمون اول، بغداد- خبرنگاران - یک نیرو از ارتش و طوایف عراق شامگاه یکشنبه حمله عناصر تروریستی داعش را به ناحیه الولید واقع در شمال الرطبه در غرب استان الانبار دفع کرد.

خبرنگاران ارتش عراق حمله داعش در الانبار را دفع کرد

به گزارش منابع عراقی، عبدل منیم التاروز مدیر ناحیه الولید گفت که در این حمله یکی از شیوخ قبیله کشته شد.

وی گفت، این حمله پس از شروع درگیری های خشونت آمیز میان ارتش و قبایل از یک طرف و داعش از سوی دیگر صورت گرفت و این نشان می دهد که این حمله از کویر غربی الانبار اجرا شده است.

در همین حال بعضی منابع، شامگاه یکشنبه از ترور طلال العبسی عضو شورای الولید از توابع منطقه الرطبه در حمله تروریستی داعش خبر دادند.

تروریست های داعش در حمله مسلحانه به خانه این عضو شورای الولید هنگام افطار وی را کشتند و پسرش را ربودند.

گروه تروریستی داعش همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در بعضی استان های شمالی، شرقی و غربی عراق به طور محسوسی افزایش داده است.

بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی و منابع امنیتی عراق با هشدار از احتمال ظهور دوباره داعش در بعضی از استان های شمالی و شرقی (کرکوک، نینوا، صلاح الدین، دیاله و الانبار) این کشور خبر می دهند.

حاکم الزاملی رییس سابق فراکسیون امنیت و دفاع مجلس و از اعضای برجسته جریان صدر اخیرا در بیانیه ای از احتمال تکرار تجربه تابستان 2014 و استیلای داعش در بعضی مناطق هشدار داده بود.

وی در بیانیه ای گفته بود که داعش درصدد دست زدن به عملیات گسترده تروریستی در ماه مبارک رمضان است.

شبکه خبری المیادین هم شنبه شب گزارش داد که نیروهای آمریکایی با انتقال تروریست های مسلح داعش از سوریه به عراق، در صدد استقرار مجدد آنها در این کشور هستند.

این شبکه خبری افزود، نیروهای آمریکایی اخیرا تروریست های داعش را از مناطق مرزی شمال القائم در استان الانبار و منطقه البعاج به داخل عراق منتقل نموده اند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10655

به "خبرنگاران ارتش عراق حمله داعش در الانبار را دفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش عراق حمله داعش در الانبار را دفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید