تداوم هوای گرم در بیشتر نقاط ایران

به گزارش مجله آزمون اول، سازمان هواشناسی از تداوم هوای گرم طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور اطلاع داد.

تداوم هوای گرم در بیشتر نقاط ایران

به گزارش ایسنا، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:تداوم هوای گرم طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور وجود دارد همچنین طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر برای جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

احد وظیفه اظهار کرد: طی سه روز آینده در برخی ساعات در جنوب سمنان و تهران، استان های یزد، اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و غبار دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه نمود: طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد. از روز سه شنبه (اول مرداد) تا اواخر هفته برای بیشتر مناطق کشورآسمانی صاف پیش بینی می گردد.

وظیفه در سرانجام درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا (30 تیرماه) کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 41 و 29 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. آسمان تهران پس فردا (31 تیرماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین زمان به 40 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به 31 درجه سانتیگراد می رسد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1930

به "تداوم هوای گرم در بیشتر نقاط ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم هوای گرم در بیشتر نقاط ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید