به حرف هایم به دید تمسخر توجه کردند ، تابوی بازی مقابل تیم های عظیم برای فولاد شکست

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که تابوی بازی کردن مقابل تیم های عظیم برای بازیکنان ما شکست، گفت: بازیکنان فولاد جانانه مبارزه نموده اند و دیدید که تیم های متمول السد و النصر چیزی فراتر از فولاد نشان ندادند.

به حرف هایم به دید تمسخر توجه کردند ، تابوی بازی مقابل تیم های عظیم برای فولاد شکست

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره عملکرد فولاد در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: در ابتدا خدا را شکر می کنم که فولاد پس از شش سال توانست آسیایی گردد و به نمایندگی از استان فوتبال خیز خوزستان در این رقابت ها حضور دارد. البته انتظارات از فولاد برای آسیایی شدن بالا بود و شاید هم خیلی ها فکر نمی کردند که فولاد تا این جا به این صورت مبارزه کند اما فولاد نشان داد که طی 18 ماه گذشته هم خوب تمرین و کوشش نموده و هم خوب یاد گرفته است. ضمن این که امروز می بینیم آموزه های علمی آقای نکونام خود را نشان داده و خدا را شکر تیم نیز با انگیزه در حال کوشش است. بازیکنان ما جانانه مبارزه نموده اند و دیدید که تیم های متمول السد و النصر چیزی فراتر از فولاد نشان ندادند و خدا راشکر می کنم که با پشتیبانی بی نظیر طرفداران مان، انرژی بسیاری به تیم منتقل شده است.

بازیکنان مان متوجه شده اند که در آسیا می توانند بدرخشند

وی اعلام کرد: من باتوجه به گروهی که در آن قرار داریم، عملکرد فولاد را در بازی های رفت موفقیت آمیز می دانم و جدا از هر نتیجه ای که در انتها مسابقات رقم می خورد، فکر می کنم فولاد تا این جای کار، نتیجه خوبی کسب نموده است. انسان در هر شرایطی که قرار می گیرد کوشش می نماید خود را با آن شرایط تطبیق دهد و فولاد هم وقتی وارد این رقابت ها شد و داوری ها، شرایط زمین و خیلی مسائل دیگر را خوب دید، توانست خود را با شرایط تطبیق دهد، ضمن این که بازیکنان مان متوجه این موضوع هم شدند که در این مسابقات می توانند بدرخشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اضافه کرد: همچنین حضور در ویترین رقابت های بین المللی، انگیزه های مالی و شخصی برای بازیکنان ایجاد می نماید و بر این اساس کوشش می نمایند خود را به نمایش بگذارند. تمام این موارد کنار هم قرار می گیرد و حاصل آن یک نمایش متفاوت از فولاد در آسیا بوده است. در این میان نیز باید به کار فنی آقای نکونام و تاثیر بسیار آن در عملکرد تیم اشاره داشت و خدا را شکر که بازیکنان مان نمایش قابل قبولی داشته اند.

به حرف هایم به دیده تمسخر توجه کردند

وی درباره بسته بودن پنجره جابجایی باشگاه فولاد و تاثیر آن در رقابت های آسیایی تیمش، گفت: باید دست تک تک بازیکنان تیمم را ببوسم. بازیکنانی که واقعا کوشش می نمایند و زحمت می کشند. ما بحث بسته بودن پنجره را فراموش کردیم اما پنجره یکی دو تیم دیگر هم سال گذشته بسته بود که مشکل شان حل شد ولی از کنار مشکل ما بی تفاوت رد شدند که این موضوع ما را اذیت کرد، وگرنه بازیکنان مان همگی در حال کوشش بوده و همگی پرانگیزه هستند. من وقتی به کمیته استیناف رفتم، گفتم فولاد آسیایی می گردد و شما به نماینده کشورتان فکر کنید اما برای شان قابل قبول نبود و حتی شاید به دیده تمسخر به حرف های من توجه کردند اما من عادت نموده ام که آینده را در نظر بگیرم و کار را انجام دهم.

تابوی بازی مقابل تیم های عظیم برای بازیکنان مان شکست

آذری با تاکید بر این که در دور برگشت مرحله گروهی کار خیلی سخت تری خواهیم داشت، اضافه کرد: تیم ها تقریبا از هم شناخت پیدا نموده اند ولی از طرفی تابوی بازی کردن مقابل تیم های عظیم برای بازیکنان ما شکست. شاید باورتان نگردد که بار روانی بازی با النصر به مراتب از بار روانی بازی با السد برای ما بالاتر بود زیرا این تیم پیش از مصاف با ما در ملاقات با السد، سه گل زده بود. به هر حال من فکر می کنم در دور برگشت با هوشیاری و اطلاعات بیشتر و تکیه بر توانمندی و دانش جواد نکونام و همکارانش و ساق های خستگی ناپذیر بازیکنان مان و همچنین حمایت بی نظیر مردم خوزستان، می توانیم بهتر کار کنیم.

تیم های صعودنماینده روز آخر معین می شوند

وی درباره نتایج نزدیک بهم گروهی که فولاد در آن واقع شده است و گره خوردن کار نیز گفت: واقعا در گروه سختی قرار داریم و نتایج نزدیک به هم است. البته تمام تیم هایی که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نموده اند، از کیفیت لازم برخوردار بوده اند ولی من فکر می کنم گروه ما یکی از سخت ترین گروه ها است و گروهی است که صعودنمایندگان آن در روز آخر معین خواهند شد. البته بازیکنان ما و کادرفنی مان، مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم روندمان را ادامه دهیم و به فکر روزهای بهتر برای فوتبال خوزستان باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در انتها نیز مطرح نمود: باید از تیم پزشکی مان که بسیار کوشش داشته و یاری می نمایند، تشکر کنم. دیدید که تست کرونای 9 عضو تیم النصر عربستان در کشور خودش مثبت اعلام شد ولی خدا را شکر ما تا این جا مسئله ای از این بابت نداشته ایم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 24609

به "به حرف هایم به دید تمسخر توجه کردند ، تابوی بازی مقابل تیم های عظیم برای فولاد شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به حرف هایم به دید تمسخر توجه کردند ، تابوی بازی مقابل تیم های عظیم برای فولاد شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید