برانکو: من چرا باید درباره تیم ملی حرف بزنم؟، دیدارم با سفیر ایران محبت آمیز بود

به گزارش مجله آزمون اول، مگر ویلموتس سرمربی ایران نیست؟ من چرا باید درباره تیم ملی حرف بزنم؟ او ترجیح داد اظهار نظری درباره شایعات اخیر نداشته باشد. او تنها گفت در کرواسی به سر می برد. برانکو گفت: پیشنهاداتی دارم ولی تا زمان نهایی نشدن آنها حرفی نمی زنم

برانکو: من چرا باید درباره تیم ملی حرف بزنم؟، دیدارم با سفیر ایران محبت آمیز بود

این روزها شایعات زیادی درباره حضور دوباره برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی ایران شنیده می گردد.

به گزارش خبرآنلاین؛شایعات هر روز جدی تر می گردد. فدراسیون فوتبال از عملکرد مارک ویلموتس بلژیکی راضی نیست. شایعات زیادی درباره احتمال فسخ قرارداد این مربی شنیده می گردد. وزیر ورزش هم در آخرین مصاحبه خود به انتقاد از عملکرد این مربی در تیم ملی پرداخت. کاملا پیداست شرایط برای او خوب نیست و هر لحظه ممکن است اتفاق جدیدی برایش روی نیمکت ایران رخ دهد. البته ویلموتس در خارج از ایران به سر می برد و ترجیح می دهد در این شرایط همچنان به تعطیلات و استراحتش ادامه دهد.

اواسط هفته گذشته شایعه شد به احتمال زیاد برانکو جایگزین این مربی می گردد. به گفته وزارت ورزش فدراسیون حقوق سه ماه آینده ویلموتس را هم پرداخت نموده. است. گویا فدراسیون فوتبال بدش نمی آید رقمی هم روی آن بگذارد و بتواند فسخ قرارداد را از این مربی بگیرد و سریعا فرد دیگری را جایگزین او کند. در این شرایط از نظر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برانکو بهترین گزینه به حساب می آید.

در روزهای اخیر نقل و قول های مختلفی از این مربی کروات منتشر شده است. البته این مربی می گوید ترجیح داده درباره ایران حرف نزند. وقتی چهارشنبه شب و بعد از ملاقات برانکو با سفیر ایران در کرواسی گفت و گویی با این مربی داشتیم، او گفت چرا باید الان درباره تیم ملی ایران حرف بزند؟

برانکو در این باره گفت: مگر ویلموتس سرمربی ایران نیست؟ من چرا باید درباره تیم ملی حرف بزنم؟ او ترجیح داد اظهار نظری درباره شایعات اخیر نداشته باشد. او تنها گفت در کرواسی به سر می برد. برانکو گفت: پیشنهاداتی دارم ولی تا زمان نهایی نشدن آنها حرفی نمی زنم.

از مربی کروات درباره جلسه اش با سفیر ایران در کرواسی سوال کردیم که پاسخ داد: این یک جلسه محبت آمیز بین ما بود. بعد از قطع شدن ناگهانی، برانکو دیگر تماس های خود را پاسخ نداد تا نشان دهد این روزها که بازار شایعات داغ است، تصمیم گرفته سکوت کند. شاید هم این خواسته ای است که فدراسیون فوتبال از مرد کروات داشته است. مهدی تاج از روزی که بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال نشسته ترجیح داده در سکوت و به دور از چشم همه کارها را پیش ببرد که البته گاها این اتفاق ضرر سنگینی برای او و فدراسیون فوتبال داشته است.

نکته کلیدی و مهم بعد از شایعه حضور برانکو در تیم ملی این است که فدراسیون فوتبال به هیچ وجه آن را تکذیب نکرد. خیلی ها می گویند اگر شایعه حضور برانکو از اساس اشتباه بود، فدراسیون فوتبال به آن واکنش نشان می داد. سایت رسمی این فدراسیون ولی به تازگی بیانیه ای منتشر کرد مبنی بر اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد نمود. حتی در این بیانیه هم آنها کوچکترین واکنشی به شایعات اخیر درباره حضور برانکو نشان ندادند. بی شک اگر فدراسیون تمایلی در این زمینه نداشت، مثل تمام اخباری که تکذیب می نماید، حضور برانکو را هم تکذیب می کرد.

به نظر می رسد در پشت پرده اتفاقاتی در جریان است. فضا برای مارک ویلموتس بلژیکی اصلا مناسب و مهیا نیست. مسئولان فدراسیون فوتبال از بازیکنان هم درباره رفتارها و همینطور تمرینات او سوال نموده اند و به این نتیجه رسیده اند داخل تیم هم کسی از او رضایت ندارد. اکثر بازیکنان معتقدند تیم ملی با ویلموتس روی اصول تمرین نمی نماید و او معمولا برنامه خاصی برای کار با بازیکنان در آستانه بازی ها ندارد. خیلی ها معتقدند وقتی او برای مرحله اول مقدماتی که خیلی حساس نیست و معمولا قدرت ها به سادگی از آن صعود می نمایند، به مشکل خورده، در مرحله دوم شانسی برای موفقیت همراه با تیم ملی ندارد چراکه در آن مرحله همه بزرگان آسیا حضور دارند و رقابت بسیار فشرده خواهد شد.

فعلا فدراسیون ترجیح می دهد در سکوت همه چیز را پیش ببرد ولی خیلی ها منتظر اتفاقات تازه هستند. آیا مارک ویلموتس برکنار می گردد و برانکو جایگزین او خواهد شد؟ آیا یک مربی ایرانی جایگزین ویلموتس می گردد و آیا کلا تغییراتی رخ نمی دهد؟

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4087

به "برانکو: من چرا باید درباره تیم ملی حرف بزنم؟، دیدارم با سفیر ایران محبت آمیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: من چرا باید درباره تیم ملی حرف بزنم؟، دیدارم با سفیر ایران محبت آمیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید