با تاکید رئیس بولونیا، میهایلوویچ روی نیمکت مربیگری ماندنی شد

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه بولونیا سرمربی بیمار خودش را رها نخواهد کرد.

با تاکید رئیس بولونیا، میهایلوویچ روی نیمکت مربیگری ماندنی شد

به گزارش خبرنگاران، جوئی ساپوتو، رئیس باشگاه بولونیا مدعی شد سینیشا میهایلوویچ سرمربی این تیم با وجود ابتلا به سرطان خون و شروع دوران درمان در سمتش باقی خواهد ماند.

سینیشا میهایلوویچ در یک کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد به سرطان خون مبتلا شده و به همین دلیل از راهنمایی تیم فعلی اش بولونیا کناره گیری خواهد کرد اما رئیس باشگاه بولونیا مدعی شد میهایلوویچ در سمت قبلی خود باقی می ماند و باشگاه بولونیا و همه اعضای تیم از این سرمربی صرب حمایت می نمایند. کادر پزشکی باشگاه بولونیا هم اعلام کردند میهایلوویچ با وجود ابتلا به این بیماری به کار خود ادامه خواهد داد.

جوئی ساپوتو گفت: من سینیشا میهایلوویچ را خوب می شناسم و می دانم هرگز به راحتی مغلوب نمی گردد. البته خبر بیماری او ما را شوکه نموده است. همه افکار و ذهن ما دیگر سینیشا خواهد بود.همان طور که والتر ساباتینی در کنفرانس مطبوعاتی گفت میهایلوویچ مربی بولونیا بوده و در این سمت باقی خواهد ماند. مسائل حرفه ای در این مورد در اولویت نیست. سینیشا نبردی مهم پیش رو دارد و باید برنده گردد اما من، باشگاه بولونیا و کل شهر آماده مبارزه در کنار او هستیم. در این مقطع لازم نیست حرف دیگری بزنم. زنده باد سینیشا!

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1851

به "با تاکید رئیس بولونیا، میهایلوویچ روی نیمکت مربیگری ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تاکید رئیس بولونیا، میهایلوویچ روی نیمکت مربیگری ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید