با افتتاح جایگاه کلیدی امیرکبیر در آستانه نوروز؛ زنجیره توزیع سوخت در پرترددترین جاده کشور تکمیل شد

به گزارش مجله آزمون اول، زنجیره توزیع سوخت در جاده پرتردد چالوس - کرج با افتتاح جایگاه کلیدی امیرکبیر در آستانه فرارسیدن تعطیلات سال جدید تکمیل شد.

با افتتاح جایگاه کلیدی امیرکبیر در آستانه نوروز؛ زنجیره توزیع سوخت در پرترددترین جاده کشور تکمیل شد

به گزارش ، ظهر امروز (دوشنبه 27 اسفندماه) جایگاه اختصاصی امیرکبیر در کیلومتر 40 جاده چالوس - کرج (شهر آسارا) با حضور ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز و جمعی از مدیران محلی شهر آسارا به منظور سوخت رسانی (بنزین معمولی، بنزین سوپر و نفت گاز) به مسافران نوروزی افتتاح شد.

این جایگاه دارای 2 سکوی عرضه بنزین، یک سکوی عرضه گازوئیل و در مجموع 20 نازل عرضه فرآورده و یک هزار و 500 متر فضای رفاهی شامل نمازخانه، سه واحد اقامتی، فروشگاه و ... است که در فضایی به مساحت 3 هزار مترمکعب ساخته شده است.

ذخیره سازی مناسب برای انواع سوخت در نوروز 98

شایان ذکر است، مخازن جایگاه امیرکبیر در مجموع دارای 210 هزار لیتر ظرفیت است که امکان ذخیره سازی 110 هزار لیتر بنزین معمولی، 48 هزار لیتر بنزین سوپر و 48 هزار لیتر نفت گاز را فراهم کرده است. پیش بینی می شود از طریق راه اندازی آن به طور میانگین روزانه 30 هزار لیتر فرآورده در ایام عادی سال و و روزانه 70 هزار لیتر فرآورده در ایام نوروز و دیگر تعطیلات به مسافران عرضه شود.

جایگاه اختصاصی امیرکبیر که تحت عنوان برند انتخاب با سرمایه گذاری بالغ بر 6 میلیارد تومان ساخته و راه اندازی شده است، نخستین جایگاه از جهت چالوس به سمت کرج است که با توجه به نبود جایگاه در این محدوده که در جهت 14 استان کشور واقع شده است، نقشی اساسی در کاهش تراکم دیگر جایگاه ها و نیز تکمیل زنجیره سوخت رسانی در چهارمین جاده زیبای جهان دارد.

با توجه به سرازیر شدن حجم زیادی از خودرو ها به جاده کرج - چالوس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش از راه اندازی این جایگاه با استقرار دو جایگاه سیار سوخت در محوطه جایگاه امیرکبیر نسبت به سوخت رسانی به مسافران به ویژه در ایام تعطیلات اقدام می کرد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 884

به "با افتتاح جایگاه کلیدی امیرکبیر در آستانه نوروز؛ زنجیره توزیع سوخت در پرترددترین جاده کشور تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افتتاح جایگاه کلیدی امیرکبیر در آستانه نوروز؛ زنجیره توزیع سوخت در پرترددترین جاده کشور تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید