بازداشت یکی از عاملان اغتشاشات در خیابان ولیعصر (عج)

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عوامل اصلی تخریب اموال دولتی و سازمانی در اغتشاشات اخیر اطلاع داد.

بازداشت یکی از عاملان اغتشاشات در خیابان ولیعصر (عج)

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران سرهنگعلی شاملو در تشریح این خبر گفت: با پشت سر گذاشتن غائله اغتشاشات اخیر، شناسایی ودستگیری عاملان و آشوبگران این حوادث در دستور کار مأموران نهاده شد.

وی ادامه داد: ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه های پلیسی، فردی که در تخریب اموال دولتی و سازمانی (خودرو گشت کلانتری) و شیشه های ساختمان بعضی ادارات نقش عمده ای داشت را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: این فرد در جریان اغتشاشات به همراه چند نفر دیگر از همدستانش در محدوده خیابان ولیعصر (عج) از تخریب کنندگان اصلی بوده و افراد را به تخریب اموال عمومی تحریک می کرد که بلافاصله از سوی ماموران شناسایی شد.

شاملو با بیان اینکه کوشش برای دستگیری این فرد به علت متواری شدنش ادامه داشت تا اینکه در بامداد روز چهارم دی ماه در مخفیگاهش دستگیر شد اضافه نمود: وی برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم در جریان اغتشاشات اخیر خسارت های زیادی را به اماکن دولتی وارد آورده بود و نهایتا با قرار میلیاردی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد:کوشش برای دستگیری سایر همدستانش همچنان ادامه دارد.

سرهنگ شاملو در خاتمه با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال اغتشاش و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5067

به "بازداشت یکی از عاملان اغتشاشات در خیابان ولیعصر (عج)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت یکی از عاملان اغتشاشات در خیابان ولیعصر (عج)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید