انتخاب رمضانی هوشمندانه بود، استقلال روزهای پرکاری پیش رو دارد

به گزارش مجله آزمون اول، رضا صادق پور در واکنش به انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال به خبرنگاران گفت: علیرغم این که رمضانی هرگز در این تیم بازی نکرده، از خانواده استقلال جدا و دور نیست و همواره او در جامعه فوتبال عضوی از خانواده بزرگ این باشگاه شناخته می شود.

انتخاب رمضانی هوشمندانه بود، استقلال روزهای پرکاری پیش رو دارد

صادق پور گفت: رمضانی در زمینه سرپرستی و مدیریت در فوتبال تجارب ارزنده ای دارد و به واسطه نزدیکی روابطش با فرهاد مجیدی می تواند بهترین گزینه در این مقطع برای این سمت باشد.

نایب رئیس پیشین هیات مدیره آبی ها تاکید کرد: معتقدم باید به انتخاب مدیران مجموعه احترام گذاشت و اگر دوستانی هم به این موضوع انتقاد دارند اعتراض نکنند تا تمرکز و آرامش تیم بر هم نخورد.

وی اضافه نمود: استقلال ماه های شلوغ و فشرده ای تا انتها فصل پیش رو دارد. تیم باید کمتر از یک هفته دیگر در آسیا به میدان برود و الان اولویت ها برای همه افرادی که خود را از خانواده بزرگ آبی می دانند باید مسائل دیگر و مهمتری باشد. مسائل مهمی مثل بازی با الکویت و دیدارهایی که در لیگ پیش رو داریم.

صادق پور در خصوص جابجایی زمستانی باشگاه بیان داشت: نقطه قوت این جابجایی این است که بنا به اظهارات اعضای محترم هیات مدیره و کمیته جابجایی، همه رفت و آمدها با نظر مستقیم سرمربی بوده است. دومین نکته حائز اهمیت هم کم رفت و آمد بودن در تیم بود. به نظر می رسد با اضافه شدن دو بازیکن خارجی که مد نظر هستند این تیم نیاز دیگری نداشته باشد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5327

به "انتخاب رمضانی هوشمندانه بود، استقلال روزهای پرکاری پیش رو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رمضانی هوشمندانه بود، استقلال روزهای پرکاری پیش رو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید