امباپه وارد باشگاه 100 تایی ها شد

به گزارش مجله آزمون اول، کیلیان امباپه با گلی که دیشب در بازی پاری سن ژرمن مقابل گالاتاسارای به ثمر رساند در 20 سالگی آمار گل های باشگاهی اش در رده بزرگسالان را به عدد صد رساند.

امباپه وارد باشگاه 100 تایی ها شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، امباپه ستاره جوان فرانسوی پاری سن ژرمن در دقیقه 63 بازی دیشب این تیم مقابل گالاتاسارای پیروز شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. بازی ای که در نهایت با پیروزی 5-0 PSG مقابل ترکیه ای ها به پایان رسید تا این تیم فرانسوی به عنوان صدرنشین گروه خود با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود.

اما این گل برای امباپه علاوه بر نقشی که در پیروزی تیمش داشت، از نظر شخصی هم بسیار مهم بود. پدیده جوان 20 ساله پاری سن ژرمن با این گل به رکورد 100 گل باشگاهی در رده بزرگسالان رسید. رکوردی که برای او با این سن و سال بسیار عالی است و همانطور که انتظار می رود نوید آینده ای درخشان برای او دارد.

امباپه تا این لحظه در رده بزرگسالان پیروز شده سه بار فاتح لوشامپیونا، لیگ دسته برتر فرانسه شود؛ یک بار با موناکو و دو بار با پاری سن ژرمن. او همچنین سابقه قهرمانی در جام حذفی فرانسه را دارد. از این صد گل، امباپه در 103 بازی خود با پیراهن PSG 73 گل به ثمر رسانده و در 60 بازی اش برای موناکو هم 27 بار گلزنی کرده است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4713

به "امباپه وارد باشگاه 100 تایی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه وارد باشگاه 100 تایی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید