افشای جمله توهین آمیز ماتراتزی به زیدان پس از 10 سال

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، در دیدار پایانی رقابتهای جام جهانی 2006 فوتبال، مارکو ماتراتزی حرفی را به زین الدین زیدان زد که کاپیتان فرانسه را مجبور کرد تا با سر به سینه اش بکوبد و متعاقبا اخراج گردد.

افشای جمله توهین آمیز ماتراتزی به زیدان پس از 10 سال

پس از آن، بسیاری از رسانه ها نسبت به آنچه ماتراتزی به زیدان گفته بود برآورد کردند. خیلی ها هم حدس زدند که این بازیکن به مادر زیدان بی احترامی نموده است.

اکنون پس از گذشت 10 سال، ماتزاتزی از آنچه به زیدان گفته پرده برداشته است.

وی به اکیپ گفت: تصمیم داشتم در این خصوص کتابی بنویسم چون همه از من در این باره می پرسیدند. آنچه من گفتم واقعا احمقانه بود اما سزاوار چنین واکنشی از جانب زیدان نبودم. در رم، ناپل، تورین، میلان و یا پاریس شما حرف هایی بدتر از این می شنوید.

وی اضافه نمود: آنچه من به زیدان گفتم در مورد خواهرش بود و نه مادرش. مادر من وقتی که تنها 15 سال سن داشتم فوت شد بنابراین من هیچ وقت به مادر او دشنام نمی دادم. هرگز نفهمیدم چرا آن اتفاق تا بدین حد حالت زشتی به خودش گرفت. تنها چیزی که من از آن روز به خاطر می آورم گل هایی بود که به ثمر رساندم.

برخی اوقات در ایتالیا مردم در خیابان به من می گویند: مارکو، خوب کردی که بهش ضربه زدی. این جمله مرا عصبانی می نماید چون کسی که ضربه را دریافت کرد من بودم. و این نشان می دهد که چقدر این داستان تغییر نموده است. البته خیلی اتفاق بزرگی نیست و برای من نفرات انگیز نیست اما هرگز به مادر زیدان بی احترامی نکردم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3392

به "افشای جمله توهین آمیز ماتراتزی به زیدان پس از 10 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جمله توهین آمیز ماتراتزی به زیدان پس از 10 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید