اعتراف گواردیولا: همواره مقابل آنچلوتی مغلوب شده ام!

به گزارش مجله آزمون اول، پپ گواردیولا، سرمربی سیتی به تمجید از اورتون و سرمربی جدیدش پرداخت.

اعتراف گواردیولا: همواره مقابل آنچلوتی مغلوب شده ام!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیتی فردا شب در شرایطی به مصاف اورتون خواهد رفت که اخرین تقابل پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2014 رخ داد و رئال مادرید با چهار گل بایرن را در مونیخ شکست داد. حالا پپ گواردیولا مدعی شده بازگشت آنچلوتی خبری فوق العاده برای لیگ برتر است.

پپ گواردیولا گفت: اورتون، اورتون است، یکی از بزرگترین و سنتی ترین تیم های تاریخ انگلیس که بازیکنانی با کیفیت فوق العاده در اختیار دارد. آنها در این فصل برای کسب امتیاز مبارزه می نمایند اما اورتون تیمی با کیفیت بوده که یک سرمربی جدید، با تجربه و فوق العاده به خدمت گرفته است.

کسی مانند کارلو انچلوتی ظرفیتی فوق العاده داشته و یکی از باهوش ترین سرمربیان است. فرقی نمی کند کارلتو سرمربی کدام تیم باشد، زیرا او همواره بازیکنانش را به حرکت وا می دارد.

من آنچلوتی را خیلی خوب می شناسم. ما چند بار مقابل یکدیگر بازی کردیم و تیم های او همواره من را شکست می دهند. او یک مرد فوق العاده است. آنچلوتی سرمربی از بهترین و با تجربه ترین تیم های اروپا بوده و دلیلش هم کیفیت فوق العاده کار اوست. بازگشت او به انگلیس برای لیگ برتر خبری فوق العاده بوده و او می تواند عملکردی درخشان را در اورتون رقم بزند.

برنامه فشرده لیگ برتر؟ ما در دوازده روز پنج بازی داریم. برنامه برای سایر تیم ها نیز مشابه است، اما در این دوره زمانی یک یا دو روز فرصت ریکاوری خیلی زیاد است. مانند بازی آخر باید ریسک کنیم. در بازی آخر هم شرایط همین بود، 80 دقیقه بازی با ده بازیکن در یک آزمون سخت مقابل ولوز، سپس دو روز تمرین نموده، دوباره می آییم و بازی می کنیم. این یک شرایط خطرناک است است اما شما آن را بپذیرید.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5159

به "اعتراف گواردیولا: همواره مقابل آنچلوتی مغلوب شده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف گواردیولا: همواره مقابل آنچلوتی مغلوب شده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید