استفاده از ظرفیت صنایع استان البرز در تحقق پویش آجر به آجر

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه مجمع خیرین استان البرز وجود شهرک های صنعتی در استان البرز را فرصت مناسبی دانست.

استفاده از ظرفیت صنایع استان البرز در تحقق پویش آجر به آجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، نشست معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه سازکشور با مدیرکل نوسازی مدارس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سالن کنفرانس اداره کل نوسازی البرز برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان ضمن تقدیر و ابراز رضایت از فعالیت های اجرا شده در استان البرز گفت: باتوجه به قرارگیری تعداد زیادی از کارخانجات تولیدی و وجود شهرک های صنعتی در استان البرز فرصت مناسبی است که از پتانسیل بالای این مجموعه ها در تحقق اهداف پویش ملی آجر به آجر و مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی استان به نحو احسن بهره گیری لازم صورت پذیرد و این مهم تحقق نمی یابد مگر با همکاری وهمیاری و همدلی سه ضلع طلایی مثلثی که بار ها اشاره کرده ایم از جنس عشق و ایثار وتلاش که نتیجه بخش در یک هدف مشترک است .

مهاجرانی ادامه داد: با توجه به آمار مهاجرت پذیری این استان و افزایش حاشیه نشینی که باعث کمبود شدید فضاهای آموزشی در استان شده می بایست با تلاش مضاعف همه باهم به یاری البرز شتافته و به کاهش و رفع محرومیت استان توجه ویژه داشته باشیم.

دلاوریان مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز، ضمن خوش آمدگویی حضورسرکار خانم دکتر مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و مهندس محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را منشأ خیر و برکت در استان دانست، همچنین گزارشی از عملکرد پروژه های خیری و مشارکتی در دست اجرای استان و فعالیت های اجرا شده در استان در خصوص پویش ملی آجر به آجر را ارائه نمود .

وی اظهار کرد: در حال حاضر از تعداد 87 پروژه فضاهای آموزشی و تربیتی در دست اجرا می باشد که از این تعداد 43 پروژه مشارکتی و خیری در حال ساخت است و بزرگترین پروژه مدرسه استثنائی خیر ساز و شاخص استان که با زیربنای 7000 متر مربع و اعتبار 350 میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش استان در حال احداث می باشد.

دلاوریان همچنین به اصلاح آئین نامه های اجرایی مجامع خیرین مدرسه ساز استانی و نظارت بیشتر به سیاست گذاری اجرایی مجامع و نیز تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان های فردیس ، اشتهارد و طالقان همچنین پیگیری در تحقق اعمال قانون ماده 18 شوراها تاکید کرد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19582

به "استفاده از ظرفیت صنایع استان البرز در تحقق پویش آجر به آجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت صنایع استان البرز در تحقق پویش آجر به آجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید