اختلاف اسکوچیج و نفت آبادان به فیفا می کشد؟

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خوزستان قصه جدایی دراگان اسکوچیچ و باشگاه صنعت نفت آبادان انتها ندارد.

اختلاف اسکوچیج و نفت آبادان به فیفا می کشد؟

دراگان اسکوچیچ که به بهانه های مختلف از جمله مسائل روحی و قلبی، دوری از خانواده و همچنین برگشت به کشورش برای درمان، بالاخره توانست با باشگاه نفت آبادان قطع همکاری کند و رضایت بگیرد، طبق توافق اجرا شده باید 140 هزار دلار به این باشگاه پرداخت کند.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین جلسه اسکوچیچ و باشگاه نفت آبادان، با این شرط رضایت نامه جدایی این مربی صادر شد که در صورتی که این مربی تا انتها سال 2020 میلادی با تیم دیگری در ایران و خارج از ایران قرارداد منعقد کند، باید پنج روز بعد از عقد قرارداد، 140 هزار دلار به باشگاه صنعت نفت آبادان غرامت بدهد.

این مربی کروات هم که به یکباره از تیم ملی ایران سردرآورد، 21 بهمن ماه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال برای همکاری قرارداد منعقد کرد و بر این اساس نیز او تا روز گذشته (26 بهمن) فرصت داشت تا غرامت مشخص شده را به حساب باشگاه نفت وایز کند، کاری که تا به امروز صورت نگرفته است.

باشگاه نفت آبادان نیز روز گذشته به اسکوچیچ ایمیل زده و به او انتها مهلت مشخص شده برای پرداخت 140 هزار دلار را یادآوری و تاکید نمود که باید این مبلغ به حساب باشگاه واریز گردد.

اگر سرمربی تیم ملی، مبلغ مشخص شده را به باشگاه نفت آبادان ندهد، باشگاه این حق را دارد که از این مربی کروات به فیفا شکایت کند. موضوعی که اصلا نمی تواند برای سرمربی جدید تیم ملی خوشایند باشد.

حالا باید دید که اسکوچیچ پول نفتی ها را می دهد یا با واسطه گری که ایرانی ها خوب آن را بلد هستند، همه چیز با پا درمیانی فدراسیون فوتبال ختم به خیر می گردد و سر باشگاه نفت آبادان بدون کلاه خواهد ماند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6509

به "اختلاف اسکوچیج و نفت آبادان به فیفا می کشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف اسکوچیج و نفت آبادان به فیفا می کشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید