شروع عملیات اجرایی هفت طرح آموزشی در رویدر و میناب

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، موسی دادی زاده سرخایی ظهر یکشنبه در آیین کلنگ زنی چهار طرح آموزشی در بخش رویدر شهرستان خمیر، اضافه نمود: مشارکت خیرین نوع دوست در طرح های آموزشی روند رو به رشدی دارد که نشان از عمق نوع دوستی و خیرخواهی انسان های شریفی است که با انفاق مال خود، دل در گرو آینده کشور دارند.

شروع عملیات اجرایی هفت طرح آموزشی در رویدر و میناب

وی توضیح داد: در ادامه اجرای طرح های آموزشی، عملیات اجرایی چهار پروژه در منطقه رویدر و همزمان سه پروژه نیز در شهرستان میناب شروع شد که با این تعداد شمار طرح های مشارکتی نوسازی مدارس به بیش از 16 مورد در یک ماه اخیر رسید.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به جزییات طرح های اجرایی در منطقه رویدر و شهرستان میناب گفت: برای بخش رویدر شروع عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه روستای کرمران، مدرسه دو کلاسه روستای احمد آباد، مدرسه 12 کلاسه استثنایی و ساختمان نمایندگی آموزش و پرورش را داشتیم که سه مورد از این طرح ها 100 درصد با سرمایه خیرین عزیز احداث می گردد.

دادی زاده اضافه نمود: با بهره برداری از این طرح ها در منطقه رویدر برای مهر ماه سال آینده حدود 150 دانش آموز از مزایای واحدهای آموزشی نوساز برخوردار خواهند شد که نقش مهمی در رشد شاخص های تحصیلی دارد.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه استثنایی نیز گفت: این آکادمی برای تحصیل دانش آموزان دارای نیازهای ویژه، همه دوره های تحصیلی از پیش دبستانی تا انتها متوسطه را با جمعیت دانش آموزی 54 نفر پوشش می دهد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان برای احداث این واحد 12 کلاسه آموزشی که 505 مترمربع زیربنا دارد، بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط یک خیر نیکوکار هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های اجرایی در شهرستان میناب نیز گفت: در شهرستان میناب نیز سه طرح که در شمار مدارس تخریبی قرار دارند نوسازی خواهند شد که برای مدرسه شش کلاسه چاه اسماعیل و امیرکبیر گوربند با مشارکت خیرین بالغ بر هشت میلیارد ریال و مدرسه 12 کلاسه خیام از محل اعتبارات دولتی 50 میلیارد ریال هزینه می گردد.

دادی زاده در انتها با قدردانی از همراهی نمایندگان مردم بندرعباس و میناب، فرمانداران بندر خمیر و میناب، مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری رییس مجمع خیرین، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس، نمایندگان خیر، نایب رییس شورای استان و جمعی از مسوولان محلی اعلام کرد: روند توسعه طرح های آموزشی در استان همچنان ادامه دارد و برای نوسازی حدود 900 مدرسه تخریبی نیازمند مشارکت خیرین نیکوکار و نگاه ویژه دولت هستیم که خوشبختانه روند توجه به این بخش مهم با تحولی چشمگیر همراه است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 439

به "شروع عملیات اجرایی هفت طرح آموزشی در رویدر و میناب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی هفت طرح آموزشی در رویدر و میناب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید