آغاز بهره برداری از فاز سوم سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی در سه استان کشور

به گزارش مجله آزمون اول، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش بلیط الکترونیکی موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در سه استان اصفهان، کرمانشاه و تهران بهره برداری شد.

آغاز بهره برداری از فاز سوم سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی در سه استان کشور

به گزارش خبرنگاران، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، امروز یکشنبه 12 اسفند 97 با اعلام این خبر شرح داد: در فاز جدید پروژه که به همت مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان اجرا شده، هشت مجموعه عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، منارجنبان، باغ موزه چهلستون، مسجد امام، باغ فین، موزه فین و خانه بروجردیها در استان اصفهان، سه مجموعه میراث جهانی بیستون، طاق بستان و معبد آناهیتا در استان کرمانشاه و چهار مجموعه موزه رضا عباسی، عمارت مسعودیه، موزه فرش و موزه آبگینه و سفالینه در استان تهران تحت پوشش این سامانه یکپارچه قرار گرفته است.

او اضافه کرد: با توجه به اقدامات اجرا شده از این پس در این مجموعه ها صدور و فروش بلیط صورت الکترونیکی خواهد بود.

خیاطیان اضافه کرد: سامانه یکپارچه صدور فروش بلیط سازمان از نوروز 1397 در چهار مجموعه سعدآباد، نیاوران، کاخ گلستان و موزه ملی شروع به فعالیت کرد و از ابتدای دی ماه 97 همه اماکن پربازدید استان فارس نیز تحت پوشش این سامانه قرارگرفت. با اضافه شدن مجموعه های جدید در حال حاضر 28 نقطه از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور مجهز به زیرساخت فروش بلیت الکترونیکی بلیت شده اند.

او گفت: برنامه توسعه استقرار سامانه در فازهای جدید توسط مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان در دست پیگیری است و طی روزهای آینده علاوه بر راه اندازی فروش بلیت اماکن تاریخی و فرهنگی بر بستر وب و اپ موبایل، اماکن پربازدید سایر استان های کشور نیز به این زیر ساخت تجهیز خواهند شد. افزایش سرعت و کیفیت خدمت فروش بلیط به گردشگران، ارتقای شفافیت در فرآیند فروش و دسترسی به آمار برخط بازدید و تحلیل اطلاعات از مهمترین اهداف توسعه این سامانه است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 745

به "آغاز بهره برداری از فاز سوم سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی در سه استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بهره برداری از فاز سوم سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی در سه استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید