آتش در ارتفاعات صعب العبور مارین گچساران کنترل شده است

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: در حال حاضر آتش سوزی در ارتفاعات مارین کنترل شده و به زودی نیز مهار می گردد.

آتش در ارتفاعات صعب العبور مارین گچساران کنترل شده است

فرهام جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: از روز یکشنبه 16 تیرماه آتش سوزی در ارتفاعات مارین گچساران از ساعت 16:10 دقیقه شروع شد.

وی اعلام کرد: این آتش سوزی که در ارتفاعات صعب العبور منطقه مارین شروع شده بود در ساعت 23 شب یکشنبه با کوشش فرا وان مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران توضیح داد: متأسفانه این آتش سوزی مجدداً در روز دوشنبه 17 تیرماه از ساعت 11 شروع شده و کوشش برای مهار آن ادامه دارد.

جلیلی مطرح نمود: جهت مهار این آتش سوزی بالغ بر 55 نفر از نیروهای مردمی، محیط زیست و منابع طبیعی در حال کوشش هستند که با توجه به گرمی هوا نیروها در حال جابجایی با افراد تازه نفس هستند.

وی گفت: با کوشش فراوان هنوز اجازه ندادیم که آتش به دیل و جاهای دیگر سرایت کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران ادامه داد: بالگرد از امروز صبح تا کنون بالغ بر 24 نفر نیروی تازه نفس را به ارتفاعات مارین انتقال داده است.

جلیلی اعلام کرد: از امروز صبح تا کنون بالگرد 8 سورتی پرواز جهت انتقال نیروها برای مهار این آتش انجام داده است. در حال حاضر این آتش سوزی کنترل شده و به زودی نیز مهار می گردد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران افزود: علت این آتش سوزی در دست آنالیز است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1810

به "آتش در ارتفاعات صعب العبور مارین گچساران کنترل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش در ارتفاعات صعب العبور مارین گچساران کنترل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید